ԻՐԱԶԵԿ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ՄԻԱՎՈՐՈՒՄ•UNION OF INFORMED CITIZENS•СОЮЗ ИНФОРМИРОВАННЫХ ГРАЖДАН
Fact Investigation Platform
Նվիրաբերել
ՏԵՂԵԿԱՑՆԵԼ ԿԵՂԾԻՔԻ ՄԱՍԻՆ
Donate
REPORT DISINFORMATION
Поддержать
СООБЩИТЬ О ДЕЗИНФОРМАЦИИ
  • ՓԱՍՏԱՉԱՓ
    • ՍԽԱԼ
    • ՄԵԾԱՄԱՍԱՄԲ ՍԽԱԼ
    • ԱՌԱՆՑ ՎՃՌԻ
    • ՄԵԾԱՄԱՍԱՄԲ ՃԻՇՏ
    • ՃԻՇՏ
    • ՖԵՅՔ
    • ՄԱՆԻՊՈՒԼՅԱՏԻՎ
  • Խոշորացույց
  • Թիվ-թվանք
  • Տեսանյութեր
  • Բոլորը
  • հյհյ
    • Русский (ru)ру
    • English (en)en
Արդյունքներ չեն գտնվել
Դիտել բոլոր արդյունքները
FIP.AM
  • ՓԱՍՏԱՉԱՓ
    • ՍԽԱԼ
    • ՄԵԾԱՄԱՍԱՄԲ ՍԽԱԼ
    • ԱՌԱՆՑ ՎՃՌԻ
    • ՄԵԾԱՄԱՍԱՄԲ ՃԻՇՏ
    • ՃԻՇՏ
    • ՖԵՅՔ
    • ՄԱՆԻՊՈՒԼՅԱՏԻՎ
  • Խոշորացույց
  • Թիվ-թվանք
  • Տեսանյութեր
  • Բոլորը
  • հյհյ
    • Русский (ru)ру
    • English (en)en
Արդյունքներ չեն գտնվել
Դիտել բոլոր արդյունքները
ԻՐԱԶԵԿՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻՄԻԱՎՈՐՈՒՄ
FIP.AM
Արդյունքներ չեն գտնվել
Դիտել բոլոր արդյունքները
Նվիրաբերել
Գլխավոր Հետաքննություններ և խորքային ուսումնասիրություններ

Երթևեկելի 6 գոտու փոխարեն՝ 7 գոտի․ քաղաքապետարանը Դավթաշենի կամուրջը շահագործել է կանոնների խախտմամբ

11:45, 28 Փտր, 2025

Դավթաշենի կամուրջը երթևեկության կազմակերպման փոփոխությունների համար իսկական փորձադաշտ է դարձել․ վերջին փոփոխությունը կատարվել է 2024 թվականի դեկտեմբերին, որի մասին, ի դեպ, պաշտոնական հայտարարություն բաց աղբյուրներում չկա։  

Եթե 2023 թ․ դեկտեմբերի 7-ին որոշվել էր Դավթաշենի կամրջի՝ Տիգրան Պետրոսյան փողոցից դեպի Խաչատրյան փողոց (Դավթաշենից դեպի Արաբկիր) ուղղությամբ երթևեկությունը կազմակերպել 4 գոտիով, ապա 2024 թվականի տարեվերջին Դավիթաշենի կամրջով երթևեկության փոփոխությունը չեղարկվեց, և 4 երթևեկելի գոտին դարձավ 3 գոտի: 

Քաղաքացիներն այդ փոփոխությունը նկատել էին ու սոցցանցի հարթակներում կատակել՝ կամուրջը դարձել է սևագրություն։ Հիմա էլ վարորդները շարունակում են կամ չորս գոտով երթևեկել կամ՝ ում ինչպես հարմար է։ 

Արտապատկերումը ֆեյսբուքյան «Տուգանք» խմբից 

Ի դեպ, կամրջի երթևեկելի հատվածներից մեկը չորս գոտի դարձնելը որոշակիորեն բեռնաթափել էր այդ հատվածում նախկինում գրեթե մշտապես առաջացող խցանումները։  

Պատկերը՝ Google maps-ից

«Փաստերի ստուգման հարթակը» Երևանի քաղաքապետարանից փորձել է պարզել՝ ինչ հիմնավորմամբ է կատարվել այս վերջին փոփոխությունը, հատկապես՝ ինչ հաշվարկներ և այլ պատճառաբանություններ են դրվել դրա հիմքում։ Ի պատասխան, տեղեկացրել են, որ Դավթաշենի կամրջի երթևեկության փոփոխության չեղարկումը կատարվել է նախագծող, փորձաքննությունն իրականացրած, ինչպես նաև սպասարկող կազմակերպություններից ստացված եզրակացությունների հիման վրա։ 

2023 թ․ դեկտեմբերին կամրջի վրա երթևեկության կազմակերպման փոփոխությունից առաջ միջին նորոգման աշխատանքներ էին իրականացվել, սակայն դա չէր օգնել, որ մասնագետները արդեն փոփոխությունից հետո ահազանգեն՝ 7 գոտիով երթևեկությունը խախտում է կամուրջը շահագործելու կարգը։  

Երևանի քաղաքապետարանից FIP.am-ին կից գրությամբ ուղարկել են «Կամուրջշին» փակ բաժնետիրական ընկերության եզրակացությունը, որում նշվում է, որ կամուրջը նախատեսում է 3 երթևեկելի շերտ Դավթաշեն-Կոմիտաս և 3 երթևեկելի շերտ Կոմիտաս-Դավթաշեն ուղղություններով։ 

Արտապատկերումը՝ «Կամուրջշին» ՓԲԸ-ի եզրակացությունից

«Հետևաբար, 4+3=7 երթևեկելի շերտերով իրականացված գծանշումը խախտում է Դավթաշեն կամրջի նախագծով նախատեսված հաշվարկային բեռնավորման սխեման, առաջացնում է կամրջի վրա գերբեռնավորում, որի հետևանքով կամրջի թռիչքային կառուցվածքի և հենարանների կոնստրուկցիաներում ստեղծվում է գերլարված իրավիճակ, ավելանում են թռիչքային կառուցվածքի ճքվածքները, որոնք նույնպես նախագծով սահմանափակած են»,- նշվում է դեռևս 2023 թ․ դեկտեմբերի 12-ին, այսինքն՝ երթևեկության փոփոխությունից 4 օր անց Երևանի տրանսպորտի վարչությանը «Կամուրջշին» ընկերության ներկայացրած մասնագիտական եզրակացության մեջ։ 

Ընկերությունը քաղաքային իշխանություններին խնդրել էր «հնարավորինս շտապ» փոխել գծանշումները և դրանք համապատասխանեցնել սահմանված պահանջներին այնպես, որ երթևեկելի հատվածն ունենա 6 շերտ, «ինչպես դա նախատեսված է Դավթաշենի կամրջի նախագծով, այլ դեպքում կամրջով օրից օր երթևեկելը դառնալու է վտանգավոր»։ 

2023 թ․-ին կատարված փոփոխությունից մի քանի օր անց իր հերթին եզրակացություն է ներկայացրել նաև Երևան քաղաքի կամուրջների սպասարկման ծառայություն իրականացնող «Կամրջային ե/բ կոնստրուկցիաների գործարան» ՓԲԸ-ն։ 

Երևանի քաղաքապետարանի տրանսպորտի ու շինարարության և բարեկարգման վարչությանը, ինչպես նաև ՃՈ պետին ուղարկված գրության մեջ ընկերությունը նշել է, որ կամրջի բեռնվածությունը հաշվարկված է 6 երթևեկելի գոտու համար, իսկ  բեռնվածության նման փոփոխությունը կարող է առաջացնել կամրջի գործունակության խաթարում։ 

Արտապատկերումը՝ «Կամրջային ե/բ կոնստրուկցիաների գործարան» ՓԲԸ-ի եզրակացությունից

Ի դեպ, այս գրության մեջ նշվում է, որ երթևեկելի գոտիները 8-ն են, բայց այդպես չէր․ երթևեկության կազմակերպման փոփոխության արդյունքում ստեղծվել էր երթևեկելի 7 գոտի՝ 3+4։ Ինչևէ, մասնագետներն ահազանգ էին հնչեցրել ու հորդորել էին քաղաքային իշխանություններին փոխել գոտիների քանակը։ 

«Հաշվի առնելով կամրջի երկարությունը և կամրջի կրողականությունը, խնդրում ենք անհապաղ երթևեկությունը փոփոխել ու դարձնել 6 գոտի։ Կամրջի բեռնվածությունը հաշվարկված է 6 երթևեկելի գոտու համար, ուստի փոփոխությունը կարիք ունի հավելյալ փորձաքննության և համապատասխան թույլտվությունների, քանզի բեռնվածության նման փոփոխությունը կարող է առաջացնել կամրջի գործունեության խաթարմանը»,- նշվել է պատկան մարմիններին ուղարկված մասնագիտական գրության մեջ։ 

Այսպիսով, չնայած մասնագիտական շրջանակների ահազանգներին, Երևանի քաղաքային իշխանություններն անտեսել են Երևանի Դավթաշենի կամրջի շահագործման կանոնները, և կամրջի վրա երթևեկությունը շուրջ մեկ տարի շարունակվել է այդ կանոնների խախտմամբ։ Այժմ էլ, թեպետ Երևանի քաղաքապետարանից հաստատում են, որ երթևեկության փոփոխություն է տեղի ունեցել, դեպի Կոմիտաս հատվածը դարձել է 3 գոտի, միևնույն է, վարորդները շարունակում են երթևեկել 4 գոտով, քանի որ նախկին գծերը մաքրված չեն։ 

Սյուզաննա Համբարձումյան 

  • Total: 0
  • 0
  • 0

Հարակից հոդվածներ

Ի՞նչ է եկեղեցու բանադրանքը կամ նզովքը և հնարավո՞ր է այն կիրառել հիմա
Հետաքննություններ և խորքային ուսումնասիրություններ

Ի՞նչ է եկեղեցու բանադրանքը կամ նզովքը և հնարավո՞ր է այն կիրառել հիմա

11:50, 12 Հնս, 2025

Այս օրերին գործող իշխանություն-Հայ-առաքելական եկեղեցի ակտիվ հակամարտության ընթացքում շատ հոգևորականներ իրենց հարցազրույցներում բարձրացնում են կառավարության ղեկավարին, նրա կնոջը և իշխանության...

Աշխատավարձերի չափի ու «50 տոկոսով լավ ապրելու» մասին Փաշինյանի հայտարարություններն ուռճացված են
Հետաքննություններ և խորքային ուսումնասիրություններ

Աշխատավարձերի չափի ու «50 տոկոսով լավ ապրելու» մասին Փաշինյանի հայտարարություններն ուռճացված են

15:03, 11 Հնս, 2025

Ազգային ժողովի մշտական հանձնաժողովներում 2024 թվականի պետական բյուջեի կատարողականի տարեկան հաշվետվության քննարկման ժամանակ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հայտարարել է, թե ի...

Իգդիրի աղտոտվածությունը՝ անբարենպաստ դիրքի ու էժան վառելիքի հետևանք․ թուրքերի կեղծ պնդումները՝ Մեծամորի ԱԷԿ-ի մասին
Հետաքննություններ և խորքային ուսումնասիրություններ

Իգդիրի աղտոտվածությունը՝ անբարենպաստ դիրքի ու էժան վառելիքի հետևանք․ թուրքերի կեղծ պնդումները՝ Մեծամորի ԱԷԿ-ի մասին

11:29, 11 Հնս, 2025

Օրերս Թուրքիայում որպես բնապահպանական ներկայացող մի քանի տասնյակ կազմակերպություններ ակցիա են իրականացրել Իգդիր քաղաքում՝ Հայաստանի կառավարությունից պահանջելով դադարեցնել Մեծամորի ատոմային...

Նիկոլ Փաշինյանի վարկանիշային էվոլյուցիան․ ինչ են ցույց տալիս հարցումները
Հետաքննություններ և խորքային ուսումնասիրություններ

Նիկոլ Փաշինյանի վարկանիշային էվոլյուցիան․ ինչ են ցույց տալիս հարցումները

12:34, 5 Հնս, 2025

Վերջին օրերին Հայաստանի ընդդիմադիր դաշտից հատկապես հնչում են հայտարարություններ, թե Նիկոլ Փաշինյանն ու նրա ղեկավարած «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցությունը կորցրել են...

Հարակից հոդվածներ

Ի՞նչ է եկեղեցու բանադրանքը կամ նզովքը և հնարավո՞ր է այն կիրառել հիմա
Հետաքննություններ և խորքային ուսումնասիրություններ

Ի՞նչ է եկեղեցու բանադրանքը կամ նզովքը և հնարավո՞ր է այն կիրառել հիմա

11:50, 12 Հնս, 2025

Այս օրերին գործող իշխանություն-Հայ-առաքելական եկեղեցի ակտիվ հակամարտության ընթացքում շատ հոգևորականներ իրենց հարցազրույցներում բարձրացնում են կառավարության ղեկավարին, նրա կնոջը և իշխանության...

Աշխատավարձերի չափի ու «50 տոկոսով լավ ապրելու» մասին Փաշինյանի հայտարարություններն ուռճացված են
Հետաքննություններ և խորքային ուսումնասիրություններ

Աշխատավարձերի չափի ու «50 տոկոսով լավ ապրելու» մասին Փաշինյանի հայտարարություններն ուռճացված են

15:03, 11 Հնս, 2025

Ազգային ժողովի մշտական հանձնաժողովներում 2024 թվականի պետական բյուջեի կատարողականի տարեկան հաշվետվության քննարկման ժամանակ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հայտարարել է, թե ի...

Իգդիրի աղտոտվածությունը՝ անբարենպաստ դիրքի ու էժան վառելիքի հետևանք․ թուրքերի կեղծ պնդումները՝ Մեծամորի ԱԷԿ-ի մասին
Հետաքննություններ և խորքային ուսումնասիրություններ

Իգդիրի աղտոտվածությունը՝ անբարենպաստ դիրքի ու էժան վառելիքի հետևանք․ թուրքերի կեղծ պնդումները՝ Մեծամորի ԱԷԿ-ի մասին

11:29, 11 Հնս, 2025

Օրերս Թուրքիայում որպես բնապահպանական ներկայացող մի քանի տասնյակ կազմակերպություններ ակցիա են իրականացրել Իգդիր քաղաքում՝ Հայաստանի կառավարությունից պահանջելով դադարեցնել Մեծամորի ատոմային...

Նիկոլ Փաշինյանի վարկանիշային էվոլյուցիան․ ինչ են ցույց տալիս հարցումները
Հետաքննություններ և խորքային ուսումնասիրություններ

Նիկոլ Փաշինյանի վարկանիշային էվոլյուցիան․ ինչ են ցույց տալիս հարցումները

12:34, 5 Հնս, 2025

Վերջին օրերին Հայաստանի ընդդիմադիր դաշտից հատկապես հնչում են հայտարարություններ, թե Նիկոլ Փաշինյանն ու նրա ղեկավարած «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցությունը կորցրել են...

FIP.AM

  • Մեր մասին
  • Մեթոդաբանություն
  • Ուղղումների և բողոքների քաղաքականություն
  • Հետադարձ կապ

Գործընկերներ

Անդամակցություն

IFCN Signatory Badge




Copyright © 2025 Union of Informed Citizens

Արդյունքներ չեն գտնվել
Դիտել բոլոր արդյունքները
  • ՓԱՍՏԱՉԱՓ
    • ՍԽԱԼ
    • ՄԵԾԱՄԱՍԱՄԲ ՍԽԱԼ
    • ԱՌԱՆՑ ՎՃՌԻ
    • ՄԵԾԱՄԱՍԱՄԲ ՃԻՇՏ
    • ՃԻՇՏ
    • ՖԵՅՔ
    • ՄԱՆԻՊՈՒԼՅԱՏԻՎ
  • Խոշորացույց
  • Թիվ-թվանք
  • Տեսանյութեր
  • Բոլորը
  • Հայերեն (hy)
  • English (en)
  • Русский (ru)

Copyright © 2025 Union of Informed Citizens